Gemide Sikiş Harika

Her gün iş için vapurla Eminönü tarafına geçiyorum. Sabahları bayağı bir kalabalık olur vapurlar. Gördüğünüz simalarda hep aynıdır. Herkes aynı taşıtı kullanıyor. Sabahları dikkatimi 45 yaşlarında oldukça seksi görünen bir kadın hep çekmiştir. Genelde ona yakın oturur verdiği frikiklerle kendimi daha sonra tatmin ederdim. Yaklaşık Bir seneden beri o kadını seyreder olmuştum. O da benim farkımda oldukça cömert frikikler verir bacaklarını aralar bazen külotunu bile görmemi sağlardı.

O gün işten erken çıkmıştım. Normal çıkış saatim değildi. Öğlen saat 2 gibiydi. Vapura bindim vapur bomboştu. Bir baktım o kadında bindi beni görmedi ama . Direkt olarak vapurun alt kısmına indi. Ne işi var acaba dedim orda in cin top oynar bu saatte. Yavaşça arkasından bende süzüldüm. Hiç ses çıkarmadan merdivenlerden aşağıya indim. Baktım görünürde kimse yok. Yavaşça merdiven altında kalan koltuklara bakmak için kafamı hafifçe uzattım birde ne göreyim kadın eteğini sıyırmış kendini tatmin ediyordu. Hafif inlemelerini duyuyordum. Tam sırası diyerek birden önüne atladım. Ne o orospu başka yer bulamadın mı amcık diyerek bir tokat attım suratına daha ne olduğunu bile anlamadan ikinci tokatımıda attım kadın bayıldı. Karşımda baygın bir kadın etekleri karnına kadar toplanmış ve ıslak bir amcık vardı. Her şey hazırdı onu sikmem için. Hemen sadece fermuarımı çözdüm ve yarağımı dışarı çıkarttım. Zaten ıslak olan amına kolaylıkla soktum. Habire gidip geliyordum. Memelerini açtım yaşına göre diri memeleri vardı. Onları emerken amına boşaldım. Sikim aynı kıvamındaydı. Halen sikmeye devam ediyordum. Kadın kendine gelir gibi oldu. Cebimden bıçak çıkarttım ve boğazına dayadım. Kadın kendine gelince çığlık atar gibi oldu ama boğazındaki bıçağı görünce sustu. Gözlerinden yaşlar geliyordu. Ne olur yapma acı bana diyordu. Sus lan kaltak ne işin vardı burada evin yok muydu 31 çekecek burada çekiyordun diyerek daha bir zevkle sokmaya başladım. Amına kodumunun kaltağı diyerek içine boşaldım.

Şimdi seni birde götünden sikeceğim amcık domal dedim. Kadın çırpınmaya başladı. Domalttım ve amından süzülen spermlerimi kadının götüne sürdüm kayganlaşsın diye parmağımı bir kaç kez götüne soktum. Kadın inliyordu. Yarağımı tek hamlede götüne sokuverdim. Kadın götten almış olmalıydı ki hiç zorlanmadım. Demek ki yiyordu götünden. Kadın yapma etme diyor ben orospu sus diyerek götüne sokuyordum. Bu haykırışlar beni daha çok tahrik ediyordu. Boşalacağım sırada götünden çıktım ve kadının sacından tutarak sikimi ağzına verdim. Kadın boğazına kadar alıyor nerdeyse kusacak gibi oluyordu. Hepsini ağzına boşalttım ve hemen oradan uzaklaştım. Ertesi sabah vapura binmedim otobüsle gittim işe ne olur olmaz diye bir kaç gün sonra tekrar vapura bindiğimde kadın yine aynı şekilde vapurdaydı. Sanki hiç bir şey olmamış gibi ne o beni tanıdı nede ben onu. Acaba bir daha siksem mi diyorum kendime. Hoşçakalın eğer bir daha yaparsam yazarım size.

3 comments

  1. Mrb ben istanbulanadolu yakasından murat yaş 33 sekse aç hatunlar 22 cm damarlı aletimi sömürene kadar yalayacak amını göt deliğini saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların telefonları bekliyorum ÜMRANİYE SULTANBEYLİ SANCAKTEPE SARİGAZİ SAMANDRA DAN telefonlarinizi bekliyorum gizlilik prensiptir bi telefon kadar yakınim sizlere not.istanbul dışı aramasin gaylar toplar ibneler ve yanlis aradim diyecekler uzak dursun 05325695766

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir